۱۳۸۹ تیر ۲۰, یکشنبه

زنان انتقام استادیوم را در سینماها گرفتند!

زمانی که احمدی نژاد حرف هایش را در مورد ورود زنان به استادیوم ها پس می‌گرفت و دختران در فیلم آفساید (جعفر پناهی) توسط نیروی انتظامی دستگیر می‌شدند، کسی فکر نمی‌‌کرد چندسال بعد آن ها با انرژی بیشتری در سینماها هنگام پخش فوتبال ظاهر شوند. این روزها در برخی سینماها در برخی بازی‌ها تعداد زنان تماشاگر در سینماها بیش از مردان است!
کنترل سالن عملا به دست زنان است، چه مادرانی که با فرزندان خود به سینما آمده اند و چه دخترانی که با هم آمده اند. انگار در حال گرفتن انتقام تاریخی خود از حذف‌شان از عرصه ورزش باشند! بعضی خانم ها هم روی صورت‌شان را با پرچم تیم محبوب‌شان، هلند یا اسپانیا تزیین کرده‌اند یا پرچم به‌دور خود پیچیده اند و در این رهگذر از آقایان پیشی گرفته‌اند.
تصاویر جالب‌‌تر از بازی روی پرده، بین تماشاگران در سینماها دیده می‌شود: در این بین حرکت انقلابی دختر خانمی که بعد از کل زدن تیم محبوبش به هوا می‌پرد و روسریش را درمی آورد و بالای سرش می‌چرخاند، قابل توجه است.
دختر خانمی که با سازدهنی - مثل یک ووووزلای زنانه! - هر ازگاهی صدا درمی‌آورد هم در نوع خود جالب است.
اینجا خانم‌ها همه‌کاره‌اند. جایی که خانمی فریادمی‌زند:: هلند سوراخه" یا " داور دقت کن"!  و نشان می‌دهد اگر با لباس مبدل به استادیوم نرفته باشد، حتما با دقت هنگام پخش فوتبال پای تلویزیون نشسته است. جالب است که بین این خانم‌ها کسانی هستند که حتی اسامی بازیکنان ذخیره تیم ها را هم می‌دانند. همین‌ها هستند که با زدن گل تیم محبوب‌شان چنان به هوا می‌پرند که پرده برای لحظاتی پشت ‌شان ناپدید می‌شود!
گفته شده که قرار است بازی‌های لیگ برتر ایران هم در سینماها پخش شوند که خبر حیرت‌انگیزی برای خانم‌های عشق فوتبال است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر