۱۳۸۹ مرداد ۲۴, یکشنبه

صداوسیما برای علی کریمی شمشیرش را از رو بست!


برای اولین بار صداوسیما در بخش خبر ورزشی دست به جانبداری زد و علی کریمی را کوبید. بارها پیش آمده بود که خبر ورزشی جداشدن یا اخراج یک بازیکن را اع به عنوان خبر به نحوی بیطرفانه اعلام کند، اما امشب خبر ورزشی 18.45 عملا تبدیل به 20.30 شد و گزارش هم علیه کریمی پخش کرد! همانطور که در تیتر خبرها هم آمده بود : "اخراج کریمی، عاقبت حاشیه سازی"، در گزارش هم به اعتراض کریمی به اردوی اخیرو دعوت نشدنش به عنوان نقاطی منفی اشاره شد! 
بعد هم حرف هایی از سردار آجرلو در مورد درخواست کریمی از مدیران باشگاه برای روزه خواری پخش شد که در حال جوزدگی شدید گفت:"برای ما قهرمانی ها از رعایت شعائر اسلامی کم اهمیت تر است. "
به این ترتیب صداوسیما کینه خود از سبز بودن کریمی را اینچنین ناشیانه گرفت!

۱ نظر:

  1. سلام . ببخشید من تو بالاترین عضو نیستم نتونستم اونجا نظر بذارم . اگه بتونید پیشنهاد یک نامه به فیفا رو راه بندازید می تونند به فدراسیون فوتبال ایران تا حد تعلیق فشار بیارند . بدلیل وارد کردن مسائل سیاسی و عقیدتی به حیطه ورزش مخصوصا که استیل خودش علنا بیانیه داده که مسئله روزه خواری بوده . دلیل هم می تونه اعمال محدودیت و فشار بر علیه کریمی برای عدم شکایت باشه که طرفدارانش مجبورند این شکایت را دنبال کنند .

    پاسخحذف