۱۳۸۹ بهمن ۵, سه‌شنبه

آقای علی دایی خودتان را کنترل کنید؛ با این رفتار کودکانه پرسپولیس را به جایی نمی رسانید!

کجای دنیا بازیکنی را که تازه به بازی فرستاده اند، بعد از یک اشتباه دوباره روی نیمکت می نشانند؟ کدام مربی است که در یک تورنمنت دوستانه این چنین بازیکنش را تحقیر کند؟ تازه اگر دقت کنید، می بینید این حقیقی بود که اشتباه کرد و حواسش به دفاعش نبود. خودتان را کنترل کنید تا در حد مربی تیم بزرگ پرسپولیس باشید. شیث را تحقیر کردید و از شخصیت له شده اش انتظار حرف شنوی دارید؟ چطور قبل از مشکل شما با او، شیث مدافع خوش فکری بود و تیم ملی در آرزویش بود اما حالا هرروز باید در کمیته انضباطی باشد؟!  
آقای دایی، شما در حدواندازه پرسپولیس نیستید. کاش کمی از همان علی پروینی که او را بیسواد می خوانید، مدیریت یاد می گرفتید. مدال و رزومه را در خانه نگه دارید. پرسپولیس یک مربی "بالغ و عاقل" می خواهد.

۳ نظر:

  1. عشق است علي دايي
    شيث قبل از اينكه بازيكنه معروفي بشه خوب بازي ميكرد ولي از وقتي كه معروف شده وا داد.
    از اون قضيه هواپيما گرفته تا فحش دم استوديوم و .... .

    پاسخحذف
  2. تا زماني که عده اي کور کورانه دايي رو بت کنند ، او از اين اعمال خود دست بر نمي دارد . مقصر دايي نيست .. مقصر هواداران چشم بسته او هستند که نمي خواهند واقعيت ها رو درک کنند .
    ياد مثالي افتادم .. روايت است .الاغي در پوستين شير رفت و وارد دهکده اي شد .. جماعت همه از ترس فرار کردند ..الاغ وقتي چنين ديد ، گفت بهتر است صدايي هم از خود در کرده تا بيشتر بترسند .. وقتي عر عر کرد .. فهيمدند الاغ است و به قصد کشت کتک اش زدند . اين حکايت در باره خيلي ها در ايران صدق مي کند .. دايي و مديري از آن جمل اند

    پاسخحذف